Postanowienia ogólne

§ 1

  1. Regulamin określa ogólne zasady dotyczące zakupu i korzystania z kursów on-line oferowanych przez  FHU Ekskluzywne Wnętrze Marek Suchocki, za pośrednictwem portalu Web To Learn, w tym sposobu zawarcia umowy, form rozliczenia, zasad reklamacji, praw autorskich, danych osobowych. 
  2. Twórcą kursów on-line dostępnych pod w adresem www.aranzacja-wnetrz.elms.pl jest Marek Suchocki.
  3. Przed dokonaniem zakupu należy zapoznać się z poniższym Regulaminem. Klient, z momentem podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usługi, zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu. Składając zamówienie w Serwisie Klient oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem i akceptuje jego postanowienia, a także wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych w sposób i w celach określonych w Polityce Prywatności.
  4. Regulamin obowiązuje od dnia 17 września 2021 r.
  5. Aktualną i obowiązującą wersję Regulaminu sprzedaży usług przez Internet można znaleźć na stronie www.aranzacja-wnetrz.elms.pl.

 

Definicje

§ 2

Wskazane w dalszej części terminy mają następujące definicje:

  1. Regulamin – niniejszy dokument określający zasady sprzedaży usług poprzez serwis internetowy pod adresem: www.aranzacja-wnetrz.elms.pl.
  2. Kurs – kurs on-line udostępniony przez Sprzedawcę za pośrednictwem platformy Web To Learn;
  3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub ułomna osoba prawna;
  4. Konto Klienta – indywidualne, elektroniczne konto aktywowane dla Klienta w celu umożliwienia korzystania przez niego z Usługi;
  5. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, bądź podmiot któremu ustawa nadaje status Konsumenta;
  6. Serwis – strona internetowa www.aranzacja-wnetrz.elms.pl, zawierająca platformę e-learningową (Weeb To Learn) z możliwością wykupienia Kursu.
  7. Usługa – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawce na rzecz Klienta polegająca na umożliwieniu Klientowi dostępu do platformy e-learningowej zawierającej treści cyfrowe w postaci kursu.
  8. Sprzedawca / Usługodawca – Podmiot świadczący usługę dostępu do Serwisu którym jest: FHU Ekskluzywne Wnętrze Marek Suchocki, ul. Burszki 11, 41-706 Ruda Śląska, NIP: 6471661951, adres poczty elektronicznej: office@aranzacjawnetrz.com.pl.
  9. Opłata / Cena – określona przez Sprzedawcę należność pieniężna za Usługę świadczoną na rzecz Klienta, której wysokość uzależniona jest od wybranego przez Klienta Kursu, okresu abonamentowego;

 

Zawarcie umowy

§ 3

  1. W  celu uzyskania dostępu do Usługi Klient musi dokonać rejestracji Konta Klienta w Serwisie, polegającej na
    1. wybraniu Kursu spośród dostępnych w Serwisie;
    2. wypełnieniu formularza zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia;
    3. zaakceptowaniu Regulaminu;
    4. wybraniu sposobu płatności;
    5. dokonaniu płatności za Usługę.
  2. Umowa pomiędzy stronami zostaje zawarta w momencie zakończenia rejestracji Konta Klienta w Serwisie.
  3. Zakończenie rejestracji Konta Klienta w Serwisie Sprzedawca potwierdza wiadomością e-mail.
  4. Klient zobowiązany jest do podania w trakcie rejestracji prawdziwych i aktualnych danych niezbędnych do świadczenia Usługi przez Sprzedawcę.
  5. Rejestrując konto Klienta w Serwisie Klient będący konsumentem oświadcza, iż zgodnie z art. 38 ust. 13 ustawy o prawach konsumenta, żąda rozpoczęcia świadczenia usług objętych zamówieniem przed upływem terminu do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy, w związku z czym akceptuje fakt, że traci możliwość odstąpienia od umowy zgodnie z postanowieniem wskazanego przepisu.

 

Ceny i płatności

§ 4

  1. Po utworzeniu konta Klienta w Serwisie, Klient wybiera i opłaca dostęp do Usługi zgodnie z obowiązującymi w Serwisie Cenami.
  2. Dostęp do Usługi może być ograniczony czasowo, zgodnie z informacjami zawartymi w opisie kursu w Serwisie, lub w Regulaminie.
  3. Jeżeli po upływie okresu  wskazanego okresu czasu Klient nie opłaci dostępu do Usługi, dostęp do Usługi zostaje zablokowany a Umowa o świadczenie Usługi rozwiązana.
  4. Klient nie ma obowiązku zawarcia Umowy o świadczenie Usługi na kolejny okres czasowy.
  5. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania oraz odwoływania ofert, promocji oraz do zmiany cen w Serwisie.
  6. Dostęp do Serwisu może zostać wykupiony w postaci biletu na jednorazowe przyszłe wydarzenie (np. szkolenie on-line w czasie rzeczywistym/live).

 

§ 5

  1. Ceny zamieszczone w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
  2. Płatności elektroniczne w serwisie realizowane są za pośrednictwem serwisu:
  • https://hotpay.pl;
  • https://www.payu.pl;
  • https://www.dotpay.pl;
  • https://www.paypal.com.
  1. Jeżeli Kupujący poprosił o wystawienie faktury, zostanie ona doręczona Kupującemu drogą elektroniczną, na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.

 

Prawa autorskie

§ 6

  1. Kurs może przybrać postać nagrań video, audio, prezentacji, szkoleń w czasie rzeczywistym (tzw. streaming, live webinar) lub dokumentów w formacie pdf.
  2. Treści zamieszczone na Serwisie oraz otrzymane w ramach świadczenia Usługi przez Sprzedawcę stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, do których prawa autorskie przysługują Sprzedawcy i podlegają ochronie.
  3. Sprzedawca zabrania ich komercyjnego wykorzystania, odsprzedaży czy powielania i udostępniania innym osobom bez jego zgody wyrażonej na piśmie.
  4. Sprzedawca informuje Kupującego że dalsze rozpowszechnianie treści objętych prawami autorskimi przez Kupującego bez zgody Sprzedawcy, za wyjątkiem korzystania z treści w ramach dozwolonego użytku osobistego, stanowi naruszenie praw autorskich przysługujących Sprzedawcy i może skutkować odpowiedzialnością cywilną lub karną.
  5. Z wyjątkiem wskazanych materiałów przez Sprzedającego, Klientowi nie przysługuje prawo pobrania - zwielokrotnienia materiałów i oprogramowania znajdującego się w Serwisie, ani w pełnej postaci ani w częściach.
  6. Klient nie nabywa jakichkolwiek praw do oprogramowania znajdującego się w Serwisie.

 

Prawo odstąpienia od umowy przez Konsumenta

§ 7

  1. Konsument, który zawarł Umowę może od niej odstąpić bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 dni licząc od dnia zawarcia Umowy, z zastrzeżeniem ust. 5 i 6.
  2. Sprzedawca udostępnia wzór Formularza Odstąpienia od Umowy – stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  3. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia o odstąpieniu na adres korespondencyjny lub adres e-mail Sprzedawcy przed jego upływem.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwróci Klientowi wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostanie poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Jeżeli oświadczenie o odstąpieniu zostanie złożone przez Kupującego po rozpoczęciu świadczenia przez Serwis usług, to zwrotowi będzie podlegać kwota należna za niewykonaną jeszcze usługę (zwrot proporcjonalny).
  5. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientom, którzy nie zawierają umowy jako konsument.
  6. Prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Klienta będącego konsumentem w rozumieniu ustawy o prawach konsumenta, w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, zgodnie z art. 38 pkt 13 ustawy o prawach konsumenta nie przysługuje konsumentowi, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
  7. Za rozpoczęcie świadczenia usług przez Sprzedawcę uznaje się moment pierwszego korzystania z Serwisu po uiszczeniu opłaty.
  8. Kupujący ma prawo w każdej chwili zakończyć korzystać z usługi świadczonej drogą elektroniczną.

 

Warunki świadczenia usług

§ 8

  1. Do korzystania z Serwisu konieczne jest spełnienie następujących warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego:
    1. dostęp do Internetu;
    2. aktualna wersja standardowej przeglądarki internetowej;
    3. posiadanie aktywnego adresu e-mail;
  2. Jeżeli przeglądarka internetowa nie posiada możliwości obsługi plików audio, video, pdf. to:
    1. aktualna wersja standardowego odtwarzacza plików wideo (np. WindowsMediaPlayer),
    2. aktualna wersja standardowej przeglądarki plików .pdf (np. AdobeReader),

 

§ 9

  1. Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym, w szczególności poprzez przesyłanie takich treści w ramach formularzy dostępnych w Serwisie, komentarzy, zapytań, wiadomości, w tym wiadomości e-mail.
  2. Kupujący zobowiązany jest korzystać z Serwisu w sposób zgodny z prawem, Regulaminem i dobrymi obyczajami, a w szczególności:
    1. korzystać z Serwisu w sposób niezakłócający korzystanie z Serwisu przez pozostałych jej Klientów, nienaruszający jakichkolwiek praw, dóbr lub interesów osób trzecich, niewpływający negatywnie na Serwisu, szczególnie poprzez wykorzystanie złośliwego oprogramowania,
    2. nie udostępniać danych dostępowych do swojego konta w Serwisie jakimkolwiek osobom trzecim,
    3. nie rozpowszechniać kursu ani jego poszczególnych fragmentów bez uprzedniej zgody Sprzedawcy.
  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do natychmiastowego zablokowania działania konta Klienta w przypadkach stwierdzenia łamania warunków Regulaminu lub przepisów prawa, a także działania niezgodnie z dobrymi obyczajami. W przypadkach wskazanych wyżej uiszczone opłaty za okres abonamentowy w przód, nie podlegają zwrotowi.

 

§ 10

  1. Ze względu na niezależne od Usługodawcy właściwości sieci Internet oraz sprzętu komputerowego Klienta, Klient jest świadomy ryzyk z tym związanych, w szczególności braku gwarancji nieprzerwanego i niezakłóconego dostępu do Serwisu.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo czasowych przerw w działaniu Serwisu celach konserwacyjnych, naprawczych.
  3. Sprzedawca podejmuje starania, aby poinformować Klienta ze stosownym wyprzedzeniem, drogą mailową o planowanych przerwach technicznych w świadczeniu Usługi.

 

Reklamacje

§ 11

  1. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Kurs wolny od wad.
  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczny lub prawne Kursu.
  3. Wszelkie reklamacje dotyczące Usługi mogą być zgłaszane pocztą elektroniczną na adres office@aranzacjawnetrz.com.pl
  4. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:
    1. czytelne oznaczenie Klienta, pozwalające na identyfikację w Serwisie;
    2. opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia;
    3. podanie wersji i nazwy przeglądarki internetowej na której występuje wskazany problem;
    4. określenie czy Klient zamierza dochodzić roszczenia z tego tytułu, a jeżeli tak Kupujący powinien określić swoje roszczenie.
  5. Sprzedawca udostępnia wzór formularza reklamacyjnego – stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu.
  6. Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 30 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.

 

Ochrona Danych Osobowych

§ 12

Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych Klienta są określone w Polityce Prywatności, która jest dostępna pod adresem www.aranzacja-wnetrz.elms.pl.

 

Postanowienia szczególne dotyczące kursu „Kurs z Projektowania Kuchni”

§ 13

  1. Kurs z Projektowania Kuchni składa się z materiałów video oraz z dokumentów (notatek, zadań, ćwiczeń).    
     
  2. Kurs jest podzielony na 9 modułów tematycznych.
     
  3. Moduły będą publikowane sukcesywnie, zgodnie z poniższym harmonogramem:
  • Moduł 1 i 2 – dnia 1 listopada 2021 r.
  • Moduł 3– dnia 8 listopada 2021 r.
  • Moduł 4 – dnia 15 listopada 2021 r.
  • Moduł 5 – dnia 22 listopada 2021 r.
  • Moduł 6 – dnia 29 listopada 2021 r.
  • Moduł 7 – dnia 6 grudnia 2021 r.
  • Moduł 8 – dnia 13 lgrudnia 2021 r.
  • Moduł 9 – dnia 20 grudnia 2021 r.

 

  1. Przed datą publikacji wskazaną powyżej, poszczególne moduły będą niedostępne dla Klientów.
     
  2. Klient z zastrzeżeniem ust. 4, ma prawo do korzystania z całości Kursu z Projektowania Kuchni w okresie do roku od dnia opublikowania ostatniego modułu, niezależnie od daty zakupu dostępu do Kursu.
     
  3. Pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają znajdują odpowiednie zastosowanie.

 

Postanowienia Końcowe

§ 14

  1. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian w Regulaminie. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się Regulamin obowiązujący w dacie zawarcia umowy.
  2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem strony w pierwszej kolejności będą rozwiązywać w sposób polubowny, bądź przez mediację.
  3. Wszelkie spory związane z umowami zawieranymi za pośrednictwem Strony będą rozpatrywane przez polski sąd powszechny właściwy ze względu na miejsce stałego wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę. Postanowienie to nie znajduje zastosowania do Konsumentów, w przypadku których właściwość sądu rozpatrywana jest na zasadach ogólnych.

 

§ 15

  1. Niniejszy Regulamin znajduje zastosowanie do usług świadczonych na rzecz wszystkich podmiotów.
  2. Jeśli z treści Regulaminu wynika, że dane postanowienie ma zastosowanie wyłącznie do umów zawieranych z konsumentem, postanowienia te nie mają zastosowania do pozostałych podmiotów.
  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności:
    1. Kodeks Cywilny – Ustawa Kodeks Cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.;
    2. Ustawa o prawach konsumenta – ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.;
    3. Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną;
    4. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. W sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/we (ogólne rozporządzenie o ochronie danych);

 

Wykaz załączników

  1. Załącznik do Regulaminu nr 1 -Wzór formularza odstąpienia od umowy
  2. Załącznik do Regulaminu nr 2 - Wzór formularza reklamacyjnego

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik do Regulaminu nr 1 – Wzór Formularza Odstąpienia od Umowy

 

Formularz Odstąpienia od Umowy

[formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy]

 

……………………………….

(miejscowość data)

...............…............….

(imię i nazwisko)
...............…............….

(ulica nr domu, mieszkania)
...............…............….

(kod pocztowy miejscowość)

FHU Ekskluzywne Wnętrze
Marek Suchocki
ul. Burszki 11
41-706 Ruda Śląska
office@aranzacjawnetrz.com.pl

                                                                                                   

             Ja/My(*) niniejszym informuję/informujemy(*) o moim/naszym(*) odstąpieniu od umowy o świadczenie usługi dostępu do Systemu www.……………………….pl

 

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)                               _____________________________________

Imię i nazwisko konsumenta (-ów)                                         _____________________________________

Adres konsumenta (-ów) ___________________________________________________________

                                                                                   ____________________

Podpis konsumenta (-ów)

 (*) niepotrzebne skreślić

Załącznik do Regulaminu nr 2 – Wzór formularza reklamacyjnego

 

FORMULARZ REKLAMACYJNY

 ……………………………….

(miejscowość data)

...............…............….

(imię i nazwisko)
...............…............….

(ulica nr domu, mieszkania)
...............…............….

(kod pocztowy miejscowość)

FHU Ekskluzywne Wnętrze
Marek Suchocki
ul. Burszki 11
41-706 Ruda Śląska
office@aranzacjawnetrz.com.pl

                                                                                                   

Wersja i nazwa przeglądarki internetowej na której występuje problem:

…………………………………………………………………………………………………

Opis usterki/błędu/wady, wraz ze wskazaniem czasu jej wystąpienia/opis żądania:

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………

 

____________________

Podpis konsumenta (-ów)